- Menu przedmiotowe
- Nabór pracowników
- Ogłoszenia o naborze
Ogłoszenie o naborze na stanowisko ds. obsługi księgowej w Biurze Obsługi Oświaty Samorządowej w Izbicku
Kierownik Biura Obsługi Oświaty Samorządowej
ogłasza nabór na stanowisko ds. obsługi księgowej
w Biurze Obsługi Oświaty Samorządowej w Izbicku od dnia 1 stycznia 2023 r.
- Wymagania niezbędne:
- ma obywatelstwo polskie,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków na stanowisku ds. obsługi księgowej w Biurze Obsługi Oświaty Samorządowej w Izbicku,
- wykształcenie wyższe preferowane wykształcenie ekonomiczne: finanse i rachunkowość,
- umiejętność obsługi komputera w tym aplikacji biurowych.
II Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania administracji samorządowej ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości oraz innych przepisów niezbędnych do właściwego wykonywania powierzonego zakresu obowiązków,
- doświadczenie w pracy w jednostkach oświatowych,
- samodzielność w działaniu,
- dyspozycyjność, komunikatywność,
- zdolność szybkiego przyswajania wiedzy.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- bieżąca ewidencja i kompletowanie przepisów prawnych oraz wytycznych jednostek nadrzędnych wynikających z zakresu czynności,
- kompletowanie i bieżące ewidencjonowanie przechowywanie i przekazywanie do archiwum zakładowego zgodnie z instrukcją kancelaryjną i archiwalną,
- doskonalenie zawodowe, doskonalenie form i metod pracy,
- prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości,
- kontrola raportów zużycia produktów żywnościowych w jednostkach,
- kontrola magazynów produktów żywnościowych w stołówkach szkolnych i przedszkolnych,
- przyjmowanie i sprawdzanie faktur i rachunków pod względem formalno-rachunkowym dotyczących jednostek oświatowych,
- dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych,
- rozliczanie opłat w stołówkach szkolnych i przedszkolnych za wyżywienie oraz opłat stałych w przedszkolach,
- Przygotowywanie przelewów bankowych w bankowości elektronicznej.
IV. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- praca administracyjno – biurowa w siedzibie Urzędu Gminy w Izbicku,
- praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- obsługa urządzeń biurowych,
- wymiar czasu pracy – pełny etat, pierwsza umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; termin zatrudnienia od 1 stycznia 2023 r.
- praca na stanowisku wymaga:
a. samodzielności,
b. umiejętności podejmowania decyzji w powierzonym zakresie,
c. efektywności w działaniu, obowiązkowości,
d. odpowiedzialności, rzetelności, staranności i dokładności,
e. umiejętności radzenia sobie ze stresem,
f. komunikatywności, zdolności interpersonalnych,
g. umiejętności pracy w zespole.
V. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) dokumenty poświadczające wykształcenie ( kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów ),
d) kserokopie świadectw pracy,
e) kwestionariusz osobowy opatrzony własnoręcznym podpisem,
f) podpisane oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności, o stanie zdrowia, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
g) inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności ( kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje),
h) zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku trwania stosunku pracy,
i) oświadczenie o posiadanym prawa jazdy.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Biurze Obsługi Oświaty Samorządowej w Izbicku w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.
VI. Postanowienia końcowe:
- złożenie oferty nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron;
oferty niekompletne lub które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone nadawcy, - aplikacje, które wpłyną po niżej określonym terminie nie będą rozpatrywane,
- informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Biura Obsługi Oświaty Samorządowej w Izbicku oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Izbicku,
- kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć, najpóźniej w dniu zawarcia umowy o pracę, oryginał ważnego zaświadczenia zawierającego informację o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe z Krajowego Rejestru Karnego oraz orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym, wydane przez lekarza medycyny pracy,
- złożone dokumenty osób, które nie zostaną zaproszone do zawarcia umowy, będą do odbioru w sekretariacie Urzędu w ciągu 21 dni od zakończenia naboru. Urząd nie będzie odsyłał złożonych dokumentów. Dokumenty nie odebrane zostaną zniszczone.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. obsługi księgowej w Biurze Obsługi Oświaty Samorządowej w Izbicku” do dnia 9 grudnia 2022 r. w sekretariacie Urzędu Gminy Izbicko, ul. Powstańców Śl. 12 do godz. 14.00.
Kierownik Biura Obsługi Oświaty Samorządowej w Izbicku
Ewa Pietruszka
Załączniki:
Załącznik nr 1 oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.pdf (104,00KB)
Załącznik nr 2 klauzula informacyjna RODO.pdf (176,01KB)
Zarządzenie w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej z dnia 07.10.2022.pdf (116,33KB)